Яндекс.Деньги. Հայաստանցիներն էլեկտրոնային գիրքը գերադասում են թղթայինից

04.08.2017 | 12:17 Գլխավոր էջ / Նորություններ /
#Яндекс.Деньги #գրքեր
Հայաստանում օգտատերերն ավելի ակտիվորեն գնում են էլեկտրոնային գրքեր, քան դրանց թղթային տարբերակը:

Նման եզրակացության են եկել Яндекс.Деньги-ի վերլուծաբանները` ուսումնասիրելով հայաստանցիների կողմից Яндекс.Денги-ի եւ Яндекс.Касса-ի միջոցով ինտերնետ եւ սովորական գրախանութներում հունվարից հուլիս ժամանակահատվածում պլաստիկ քարտերով կատարված վճարումները:

Ուսումնասիրության համաձայն` էլեկտրոնային գիրք պատվիրածների թիվը 4 անգամ գերազանցել է թղթային տարբերակով գիրք գնողներին: Մինչդեռ գնումների թիվը երկու դեպքում էլ եղել է գրեթե նույնը:


«Էլեկտրոնային գրքերը գնալով ավելի տարածված են դառնում Հայաստանում: Այս տարվա առաջին 7 ամիսների տվյալներով՝ նման գրքերի դիմաց մարդիկ 3 անգամ ավելի շատ են վճարել, քան 2016-ի միեւնույն ժամանակահատվածում: Մեկ գնորդի միջինում բաժին է ընկել 4 պատվեր: Մեկ տարի առաջ այդ ցուցանիշը շատ ավելի փոքր էր եւ կազմում էր 1 պատվեր»,- ասված է հաղորդագրությունում:

Ինչ վերաբերում է թղթային տարբերակով գրքերին, ապա, համաձայն ուսումնասիրության, Հայաստանի բնակիչները գնալով ավելի են նախընտրում գիրք գնել ինտերնետում: Հունվար-հուլիսի տվյալներով՝ ինտերնետ խանութներում գրքի դիմաց վճարել են 11 անգամ ավելի հաճախ, քան սովորական գրախանութներում: Ինտերնետ խանութներում գնումներ կատարած յուրաքանչյուր անձի միջինում բաժին է ընկել 2 գնում, իսկ սովորական խանութում՝ 1 գնում:

Գրախանութներում հայաստանցիները մեկ այցի ժամանակ ծախսում են միջինում 5575 դրամ, իսկ ինտերնետ խանութներում՝ 8594 դրամ: Էլեկտրոնային գրախանութում ամենափոքր չեքը կազմել է 781 դրամ:
Դիտում՝ 15875
Կարծիքներ

Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:



Ամենաընթերցվածը


Smartclick.ai