Facebook
Google Extention
RSS
Հինգշաբթի, Փետրվար 23

Նորություններ

 

Հարցում. ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը կրկին առաջինն է բրենդի ճանաչելիությամբ

 
 Հինգշաբթի 09 Փետրվար 2017
Photo: ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ
 

IPM Research հանրային կարծիքի եւ մարքետինգի ուսումնասիրման ինստիտուտի անցկացրած հետազոտության արդյունքներով` ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը շարունակում է մնալ Հայաստանի ամենաճանաչելի բանկը:

Ինչպես հայտնել են բանկում, 2016թ. դեկտեմբերին Երեւանի եւ Հայաստանի մյուս քաղաքների 18-55 տարեկան 1200 բնակիչների շրջանում անցկացվել է «Տեղական շուկայում ՎՏԲ բրենդի ճանաչելիություն» հետազոտությունը:

«Հետազոտության արդյունքում պարզվել է, որ Հայաստանում Top of Mind (առաջին հանպատրաստից նշում) ցուցանիշով ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը զբաղեցնում է 1-ին տեղը: ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Top of Mind ցուցանիշը գրանցում է կայուն աճ, եւ այս տարի գրանցվել է ցուցանիշի ամենաբարձր մակարդակը՝ նախորդ արդյունքների համեմատ»,- ասված է հաղորդագրությունում:

Բացի Top of Mind ցուցանիշից, որոշվել է բանկի ընդհանուր հանպատրաստից իմացության, հուշմամբ իմացության մակարդակը եւ MA Index-ը: Վերջինս բնորոշում է բանկի դիրքը, որն նա զբաղեցնում է սպառողի գիտակցության մեջ ի թիվս այլ բանկերի: Ըստ հետազոտության` ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը պահպանել է առաջատարի դիրքը բոլոր հիմնական ցուցանիշներով:

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը զբաղեցրել է առաջատարի դիրքը նաեւ հուսալիության բոլոր հիշատակումներով: Բացի այդ, գրանցվել է բանկի նկատմամբ վստահության ցուցանիշի մինչեւ 31% աճ:

 
< Վերադառնալ
Դիտումների քանակը՝  5841
 
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:
 
Դեպի վերև
Banks.am-ի նյութերին մշտապես տեղյակ լինելու համար սեղմեք
Նորությունների արխիվ
Օր Ամիս    Տարի
Ամենաընթերցվածը
այսօրվա
շաբաթվա
ամսվա