ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը եւ Visa ընկերությունն այսօր ամփոփել են «Ամառը ՎՏԲ-ի հետ» մարքեթինգային արշավի արդյունքները, որի ընթացքում կայացած խաղարկության ժամանակ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի 100 Visa քարտապան շահել է արժեքավոր նվերներ:Ակցիան անցկացվում էր 2014թ. հուլիսի 20-ից մինչեւ սեպտեմբերի 30-ը: Արշավի նպատակն էր Visa քարտերով անկանխիկ գործարքների առաջխաղացումը:Ակցիայի շրջանակներում առավելագույն բոնուսային միավորներ վաստակած Visa քարտապանների միջեւ այսօր խաղարկվել է 100 մրցանակ, այդ թվում` 50 հավաստագիր կենցաղային տեխնիկայի գնման եւ 50 հավաստագիր`ՎՏԲ-Հայաստան Բանկում արտոնյալ պայմաններով բանկային պրոդուկտների ձեւակերպման` -1% վարկի եւ +1%` ավանդի դեպքում:Գլխավոր մրցանակին` երկու անձի համար ուղեւորության դեպի Մալթա, արժանացավ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Visa քարտապան Գայանե Բաբայանը, ում փոխարեն մրցանակը ստացավ նրա մայրը: «Ինչպես ամեն շահում, սա եւս շատ հաճելի էր: Անսպասելի ուրախություն պատեց, ուզում եմ, որ բոլորի կյանքում նման շահումներ լինեն»,- ասել է մրցանակակրի լիազորված անձը:ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Մանրածախ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտի տնօրեն Արտակ Խաչատրյանը շնորհավորել է գլխավոր մրցանակակրին եւ տեղեկացրել, որ «ակցիայի շրջանակներում ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Visa քարտերով անկանխիկ գործարքների քանակը 70%-ով աճել է»:«Ակցիայի շրջանակներում ավելացել է վճարումների քանակը ինչպես շուկայական ցանցում, այնպես էլ համացանցում: ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Visa քարտապանները արդեն ավելի հաճախ են այն օգտագործում ավելի մեծ անկանխիկ գործարքներ կատարելու համար, եւ օրեցօր քարտը հայ սպառողների համար վճարման սովորական միջոց է դառնում»,- նշել է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ Գլխավոր տնօրեն-Տնօրինության նախագահ Յուրի Գուսեւը:«Գրանցված աճը ցույց է տալիս, որ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի հաճախորդներն ավելի հաճախ են նախընտրում ամենօրյա վճարումները կատարել Visa քարտի միջոցով: ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի մարքեթինգային արշավները խթանում են անկանխիկ գործարքների աճը եւ հանդես գալիս որպես արդյունավետ գործիք դրանց մասսայականացման հարցում»,- ասել է Կովկասյան երկրներում Visa-ի տարածաշրջանային մենեջեր Իրինա Կամխաձեն: Tweet Դիտում՝ 3905