Facebook
Google Extention
RSS
Չորեքշաբթի, Փետրվար 22

Հարցազրույցներ / Հոդվածներ

 
Exclusive

Կորպորատիվ բուժապահովագրությունը Հայաստանում. սառույցը շարժվե՞ց

 
 Ուրբաթ 28 Սեպտեմբեր 2012
Նաիրի Ինշուրանս ապահովագրական ընկերության անձնական պահանջների կարգավորման վարչության ղեկավար Արմեն Շահինյանը

Նաիրի Ինշուրանս ապահովագրական ընկերության անձնական պահանջների կարգավորման վարչության ղեկավար Արմեն Շահինյանը

 

Աշխատակիցների առողջության ապահովագրությունը կորպորատիվ մշակույթի սովորական դարձած տարրերից է: Գործատուի խնամքը աշխատողների եւ, շատ դեպքերում, նրանց ընտանիքների անդամների առողջության նկատմամբ, զգալիորեն նպաստում է վերջիններիս` ապագայի հանդեպ վստահությանը եւ, որպես կանոն, տվյալ աշխատանքի հանդեպ հավատարմությանը:

Հայաստանում, սակայն, տեղական կապիտալով աշխատող ընկերությունների մեծամասնությունը չի շտապում միջոցներ ներդրել աշխատակիցների առողջությունը ապահովագրելու մեջ: Խնդրի շուրջ Մեդիամաքս-ը եւ Banks.am պորտալը զրուցել է Հայաստանում կորպորատիվ  բուժապահովագրության ակունքներում կանգնած մասնագետի` Նաիրի Ինշուրանս ապահովագրական ընկերության անձնական պահանջների կարգավորման վարչության ղեկավար Արմեն Շահինյանի հետ:

- Ե՞րբ է Հայաստանում սկիզբ առել առողջության կորպորատիվ ապահովագրությունը եւ ովքե՞ր էին այս հարցում առաջինները:


- Առողջության ապահովագրության կորպորատիվ մոտեցումը Հայաստանի ապահովագրական շուկայում սկսվել է կիրառվել վերջին տասնամյակում:
Այդ ժամանակ առողջության ապահովագրության ծառայությունից, ըստ մեր ունեցած տվյալների, օգտվում էր ՀՀ բնակչության 0.5%-ը:

Աշխատակիցների առողջությունը ապահովագրողներից առաջինն էին Հայաստանում արևմտյան կապիտալով աշխատող մի շարք ընկերություններ, մասնավորապես ՏՏ ոլորտի ընկերություններ, ինչպես նաև ՀՀ տարածքում գործող դեսպանատներ ու խոշոր հասարակական կազմակերպություններ: Այդ տարիներին տեղական գործատուներն անգամ չէին հետաքրքրվում նման ծառայություններով:

Ավելի ուշ աշխատակիցների առողջության ապահովագրությամբ հետաքրքրվեցին ռուսական կապիտալով աշխատող ընկերությունները: Դրանցից առաջինն էր ԱրմենՏելը, որը ապահովագրական շուկայի համար հանդիսանում է առաջին խոշոր նվաճում:

Մինչեւ վերջին տարիները առողջության ապահովագրությունը իրականացվում էր «դասական» եղանակով, այսինքն` ապահովագրված անձինք անցնում էին նախնական պարտադիր բուժզննում, որի ընթացքում արձանագրված առողջական խնդիրները ենթակա չէին հատուցման:

Շուկայի պահանջներից ելնելով փոփոխվեց նաև «դասական» եղանակով ապահովագրությունը, առաջ եկավ առանց նախնական բուժզննման ապահովագրության եղանակը, այսինքն՝ ապահովագրվում են առկա հիվանդությունները: Այս եղանակով ապահովագրության իրականացումը հիմա ավելի պահանջված է քան «դասականը»:

Այսպիսով` ձեւավորվեց առողջության ապահովագրության նոր մշակույթ, որը հետաքրքրեց մյուս ընկերություններին, եւ դրանից հետո գործատուների մոտ սկսվեց ձեւավորվել աշխատակիցների առողջության ապահովագրության տենդենց: 

- Տարեսկզբին ՀՀ կառավարությունը պետական ծառայողների համար սոցիալական փաթեթ է ներդրել, որի մի մասը պարտադիր ուղղվում է առողջության ապահովագրությանը: Արդյունքում, եթե նախկինում ապահովագրական ընկերություններն ընտրում էին առավել հեղինակավոր բուժհաստատություններ, այժմ դուք ստիպված եք աշխատել բոլոր բուժհաստատությունների հետ: Ինչպիսի՞ հարցեր է դա առաջ քաշել:


- Բուժհաստատություններում, ինչպես գիտեք, առկա են բազմաթիվ խնդիրներ. ձեւավորված չէ ապացուցողական բժշկությունը, չկան հստակ գնացուցակներ: Եթե բուժհաստատությունների գնային քաղաքականությունը հստակեցված լիներ և այլ կազմակերպչական հարցերը կանոնակարգված լինեին, ապահովագրական ընկերությունները ավելի քիչ աշխատանքային ռեսուրս կծախսեին առողջության ապահովագրության գծով ներկայացված հայտերի սպասարկման կազմակերպչական հարցերի վրա: Ուստի ապահովագրական ընկերության համար առաջնային հանդիսացող մեկ ապահովագրված անձի սպասարկումը հնարավոր կլինի ավելի քաղաքակիրթ և որակյալ կազմակերպելը:

- Կարելի՞ է արդյոք ասել, որ պետծառայողներին հատկացված սոցփաթեթի շրջանակներում պարտադիր առողջության ապահովագրությունը որոշ առումով ՀՀ-ում  առողջության պարտադիր ապահովագրության ներդրման նախապատրաստական քայլ է հանդիսանում,  եւ ի՞նչ եք կարծում, ե՞րբ կհասունանա առողջության պարտադիր ապահովագրության հարցը:


- Այո, պետծառայողների առողջության պարտադիր ապահովագրության իրականացումը ապահովագրական ընկերություններն օգտագործում են որպես նախապատրաստական քայլ՝ պարտադիր ապահովագրության ներդրման գործընթացի  կազմակերպման համար:

- Վերջերս Նաիրի Ինշուրանսը Հայաստանի համար աննախադեպ ծավալի կորպորատիվ բուժապահովագրության փաթեթ վաճառեց Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատին:  Կարելի՞ է արդյոք այն օրինակ համարել ամբողջ շուկայի համար:

- Նախաձեռնությունը համատեղ էր: Կոմբինատում ընդունված էր աշխատակցի կողմից, առողջական խնդրի առկայության դեպքում, ներկայացված դիմումի համաձայն ֆինանսական օգնության հատկացումը: Նաիրի Ինշուրանսը ներկայացված խնդրի լուծման ավելի հարմարավետ տարբերակ առաջարկեց ` ապահովագրելով կոմբինատի շուրջ 3000 աշխատակիցներին իրենց ընտանիքի անդամների հետ միասին, այսինքն, գրեթե ամբողջ Քաջարան քաղաքը եւ Կապանի մոտ 3000 բնակչի:

Կարծում եմ, Նաիրի Ինշուրանսի այս նախաձեռնությունը պետք է օրինակ ծառայի բոլորի համար: Սա աննախադեպ էր Հայաստանի համար: Մեր երկրի ապահովագրության պատմության մեջ չկա մի դեպք, երբ ապահովագրվում է գրեթե մի ամբողջ քաղաք:

- Իսկ Սյունիքի հիվանդանոցների հետ խնդիրներ չե՞ն ծագում:

-  Նաիրի Ինշուրանսի կողմից այս պայմանագիրը սպասարկելու պահանջից ելնելով՝ վերակենդանանում են այդ տարածաշրջանի բուժհաստատությունները, այնտեղ են գործուղվում լավագույն մասնագետներ, առողջության ապահովագրության սպասարկման կազմակերպման դասընթացներ են իրականացվում, մարդկանց մոտ հետաքրքրություն է առաջանում տեղական բուժհաստատություններից օգտվելու նկատմամբ:

- Պատահո՞ւմ են արդյոք դեպքեր, երբ ապահովագրված անձից բուժհաստատությունում լրացուցիչ գումար են պահանջում:


- Քանի որ մենք աշխատում ենք առավելագույնս թափանցիկ, հիվանդանոցները չեն կարող այլ կերպ աշխատել մեզ հետ: Նաիրի Ինշուրանսի աշխատաոճը ստիպում է հիվանդանոցներին տրամադրել ապահովագրված անձանց լիարժեք սպասարկում՝ առանց լրացուցիչ ֆինանսական ծանրաբեռնվածության:

Մեր կազմակերպության բժիշկ-փորձագետները առողջության ապահովագրության պահանջի առաջացման դեպքում վերահսկում են ողջ գործընթացը եւ զուգահեռ կատարում նաև որակի ստուգում հաճախորդների հարցման միջոցով: Խնդիրների հայտնաբերման դեպքում դրանք սեղմ ժամկետում վերանում են եւ քննարկվում բուժհաստատության ղեկավարության հետ:

- Կարծրատիպ կա, որ առողջության ապահովագրությունից կարող են օգտվել հիմնականում խոշոր ընկերության աշխատակիցները, իսկ փոքրերը` ոչ: Այդպե՞ս է արդյոք:  


- Բնականաբար, մինչեւ 50 հոգանոց ընկերությունների շրջանում հետաքրքրվածությունը բուժապահովագրության նկատմամբ մեծ չէր` մեկ աշխատակցի հաշվով պրոդուկտի համեմատական թանկության պատճառով, բայց վերջին 2-3 տարվա ընթացքում փոքր ու միջին ընկերություններն այդ հարցում բավականին ակտիվացել են:

Կարծում եմ` գործատուները պետք է մեծ ուշադրություն հատկացնեն աշխատակիցների առողջության պահպանմանը: Փոքր ընկերությունների աշխատակիցների ապահովագրությամբ սկիզբ է դրվում առողջության անհատական ապահովագրության զարգացմանը:

Արմեն Շահինյանի հետ զրուցել է Ռուբեն Հարությունյանը:

 
< Վերադառնալ
Դիտումների քանակը՝  28729
 
Կարծիքներ
Հարգելի այցելուներ, այստեղ դուք կարող եք տեղադրել ձեր կարծիքը տվյալ նյութի վերաբերյալ` օգտագործելուվ Facebook-ի ձեր account-ը: Խնդրում ենք լինել կոռեկտ եւ հետեւել մեր պարզ կանոներին. արգելվում է տեղադրել թեմային չվերաբերող մեկնաբանություններ, գովազդային նյութեր, վիրավորանքներ եւ հայհոյանքներ: Խմբագրությունն իրավունք է վերապահում ջնջել մեկնաբանությունները` նշված կանոնները խախտելու դեպքում:
 
Դեպի վերև
Banks.am-ի նյութերին մշտապես տեղյակ լինելու համար սեղմեք
Նորությունների արխիվ
Օր Ամիս    Տարի
Ամենաընթերցվածը
այսօրվա
շաբաթվա
ամսվա